En qüestió de màrqueting i publicitat, avui en dia les xarxes socials són el millor canal per arribar al teu públic. Gràcies a l’àmplia gamma de plataformes i opcions de personalització, els Social Ads són la manera més efectiva d’aconseguir nous clients i augmentar el tràfic de visites.
A les xarxes socials, pots dur a terme dues accions: publicar de forma orgànica, és a dir, sense que et costi diners; o bé fer una publicació de pagament amb l’objectiu d’arribar a un públic que excedeixi el dels teus seguidors habituals. Tant una opció com l’altra es poden desenvolupar a través de Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Snapchat, Youtube o Pinterest, entre d’altres.
Així doncs, l’èxit del teu negoci dependrà de l’engagement i l’abast que obtinguis a través de les teves plataformes: crearàs una comunitat i, per efecte dominó, acabaràs augmentant les teves vendes. Però, exactament, per quin motius hauries d’invertir en social ads? T’expliquem les 5 raons per les que no pots deixar escapar aquesta oportunitat d’ampliar el teu negoci.
- Augmenta la visibilitat de la teva marca
Avui en dia és fàcil tenir presència a xarxes socials; allò difícil és tenir un impacte i una visibilitat reals. Per aconseguir-ho, cal una comunitat de seguidors fidels que interactuïn amb la teva marca i t’ajudin a créixer i trobar nous clients.
Malgrat teòricament els algoritmes determinen quina informació mostrar a cada usuari segons les seves preferències, a la pràctica aquest és un procés bastant lent. Per aquest motiu, és una bona idea augmentar la teva visibilitat a través dels Socials Ads.
Si vols explorar altres formes de millorar la visibilitat de la teva marca, inspira’t amb la nostra campanya de màrqueting.
- Permet segmentar el teu públic objectiu
Si vols diferenciar la teva marca de la resta del teu entorn competitiu, has de conèixer a la perfecció el teu nínxol de mercat. Gràcies a la informació que les persones comparteixen a les xarxes socials, és possible orientar els anuncis segons les seves preferències. Per exemple, podràs conèixer l’edat, el sexe, la localització, els interessos, els vincles familiars o fins i tot les hores de connexió preferides de la teva audiència.
Un altre gran avantatge és el remarketing, una tècnica que et permet impactar de nou a aquelles persones que hagin visitat una pàgina web en concret que t’interessi. Així, pots convèncer als indecisos de comprar el teu producte.
- Major control del pressupost
Podràs controlar amb molta més facilitat els diners que vols invertir en una campanya i durant quant temps ho vols fer. D’aquesta manera, pots establir límits de facturació per no superar el pressupost acordat, així com canviar o treure el teu anunci en quant vegis que has assolit els objectius prefixats.
- Ofereix resultats més ràpids i fàcils de mesurar
En màrqueting convencional, el procés d’obtenció de dades sobre el teu impacte a l’audiència és lent. En canvi, el feedback dels socials ads és pràcticament immediat degut a la seva senzillesa de mesura. Gràcies a aquesta opció, podràs veure les dades de les teves plataformes publicitàries en temps real i així millorar el teu pla de màrqueting amb major eficàcia.
- Adaptabilitat de formats
Les possibilitats del màrqueting online són pràcticament infinites. Pots utilitzar text, imatges, vídeos, àudios, links, formularis… tot s’hi val en qüestió de publicitat, gràcies a la gran capacitat d’adaptació a diferents formats que tenen les xarxes socials. Escull el format més adequat per la teva audiència, una agència creativa que s’adapti a les teves necessitats i… deixa volar la teva imaginació!
T’agradaria veure com hem treballat els continguts de xarxes socials de marques conegudes? Fes una ullada als projectes del nostre portafolis.
Recent Comments